вул.Фрунзе, 9, м.Київ, Україна, 04071
Подільський р-н, ст.м. Контрактова площа
(044) 463-74-70, academy@maritime.kiev.ua
Телефон приймальної комісії:
(044) 360-62-55; (044) 482-51-38.












Форум відділу сприяння працевлаштуванню студентів і випускників КДАВТ

Київський народний театр-студія "Райдо"

Представники Columbia Shipmanagement Ukraine відвідали університет


22 вересня 2016 року студенти Інституту водного транспорту Державного університету інфраструктури та технологій мали змогу зустрітися з роботодавцем та пройти з ним інтерв’ю, аби потрапити на практику в компанію зі світовим ім'ям. Із майбутніми моряками спілкувалися представники крюїнгової компанії Columbia Shipmanagement Ukraine з Одеси.

Виконавчий директор Columbia Shipmanagement Ukraine Григорій Машкевич завітав до навчального закладу вже вдруге. Перша зустріч відбулася восени минулого року. Цього разу представник крюїнга приїхав разом із колегою – тренінг-офіцером, старшим механіком Павлом Іордатієм. Тож спробувати свої сили, аби претендувати на участь у кадетській програмі від компанії, могли як студенти-судноводії, так і судномеханіки та електромеханіки.

"Минулого року за результатами інтерв’ю ми взяли вісім осіб з Академії (сьогодні – Державний університет інфраструктури та технологій. – Ред.), які пройшли у нас практику. Всі вони привезли з рейсів позитивні рекомендації й далі продовжуватимуть роботу у компанії. Наша кадетська програма спрямована на те, щоб довести курсанта, з яким починаємо працювати, до офіцерського звання. Найголовніший критерій у нас – знання. Адже сучасні судна мають складну автоматику, електронні двигуни. Крім того, робота в міжнародних екіпажах передбачає вміння спілкуватися англійською мовою. Ще одна умова – успішне проходження медкомісії", – зауважив Григорій Машкевич, який має 30-річний досвід роботи в морі на посадах від матроса до капітана.

Керівник Columbia Shipmanagement Ukraine презентував роботу крюїнга, який він представляє: "Ми – частина великої глобальної компанії Columbia Shipmanagement, головний офіс якої розташовано на Кіпрі. У нас понад 500 суден – пасажирські, контейнеровози, балкери, танкери, Multi-Purpose, Heavy Lift. У компанії працює близько 14-15 тисяч осіб плавскладу, більша половина з яких – філіппінці, також багато європейців. Це величезна родина. Крюїнгове агентство Columbia Shipmanagement в Одесі займається тим, що набирає моряків для глобальної Columbia Shipmanagement, а також для Peter Döhle і Tsakos Columbia Shipmanagement (TCM) S.A.".

Під час зустрічі студенти дізналися про те, якими професійними та особистісними якостями має володіти кадет, щоб стати частиною великої родини Columbia Shipmanagement. Крім того, запитували у спікерів про особливості кадетської програми, запропонованої компанією, оплату роботи кадета на судні. "Одні з найголовніших якостей – відкритість, доброзичливість, чесність і прагнення до вдосконалення. Важливо не втрачати темп, завжди намагатися бути на крок попереду. Якщо ти третій помічник, значить треба вивчати роботу другого помічника, другий – старшого помічника. Бути в гарному розумінні цього слова «чомучкою». І ніколи не потрібно говорити неправду. До того ж варто пам’ятати, що завжди на морі існує така річ, як підтримка", – відповів на запитання одного зі студентів ДЕТУТ Григорій Машкевич.

Його колега, тренінг-офіцер Columbia Shipmanagement Ukraine, старший механік Павло Іордатій, який займається відбором до компанії механіків та електромеханіків – від кадетів до старших механіків, – познайомив присутніх із головними особливостями професії.

"Професія механіків та електромеханіків – цікава, але водночас складна. На них чекає і шум у машині, і висока температура у машинному відділенні, робота з електронікою. Професія вимагає дуже багато знань. Девіз нашої компанії: роби те, що ти любиш, і люби те, що ти робиш", – зазначив Павло Іордатій. Крім того, він акцентував увагу на тому, що на судні є час самовдосконалюватися, займатися власною освітою.

Сьогодні на морському ринку праці зростає конкуренція через все більшу зацікавленість у гідно оплачуваній професії. Тож сходження по кар’єрних сходах відбувається в умовах змагальності. Відчути це вже встигли восьмеро студентів факультету судноводіння Інституту водного транспорту ДУІТ, які минулого року показали кращі результати на інтерв’ю в Києві, а після цього в Одесі пройшли тестування з англійської мови, співбесіду з представником головного офісу компанії та в результаті потрапили на практику. Юнаки поділилися враженнями від участі у кадетській програмі Columbia Shipmanagement Ukraine та дали поради своїм наступникам, на яких чекала співбесіда з роботодавцем.

Олег Відов, студент 4 курсу. «Я проходив практику на контейнеровозі Alidra. Відвідав такі порти, як Сінгапур, Малайзія, Бангладеш. Як палубний кадет стояв вахту в порту шість через шість годин, у морі – чотири через вісім, брав участь у проведенні ремонтних робіт на палубі. Важливо виявляти наполегливість при вивченні різноманітних суднових пристроїв. Будучи студентами, ви маєте в собі виховувати зосередженість, наполегливість, стресостійкість, комунікабельність. Також варто приділяти час не лише роботі на палубі, а й навчанню на капітанському містку. Не соромтеся ставити запитання наставникам».

Ілля Кучеренко, студент 3 курсу (скорочений термін навчання). «Минулого року я потрапив на практику у компанію Peter Döhle, працював на невеликому суховантажі – 12 тис. дедвейтів. Жодних проблем із адаптацією не мав, адже всі були до мене позитивно налаштовані. Команда поставилася до мене з інтересом: цікавилися, звідки я, чи перший це у мене рейс. Можна ставити будь-які запитання – всі готові вам допомогти, щось підказати. Головне, виявляти належне зацікавлення. На судні створено прекрасні умови, щоб ви успішно проходили практику, набиралися досвіду й у подальшому мали кар’єрне зростання».

Андрій Дубик, студент 4 курсу. «Я відпрацював кадетом в Peter Döhle на суховантажі Diana, переважно ходили Європою. Мені пощастило побувати в дуже цікавих місцях: на руїнах давньоримського міста Помпеї, біля вулкану Везувій. Тобто це робота, яка дозволяє подорожувати, бачити світ і при цьому гарно заробляти. Я працював у змішаному екіпажі: капітаном був поляк, другим помічником капітана – індус, третім – румун. У кожного – свій акцент. Спочатку було досить складно. Але всі ставилися до мене доброзичливо, розуміли, що я вперше в рейсі, й всіляко намагалися допомагати. Окремо хотів би звернути увагу на навчання: читайте якомога більше технічної англомовної літератури, тоді у вас відкладатимуться знання, ви почнете розмовляти більш професійно, як досвідчений судноводій».

 

Андрій Кузнець, студент 4 курсу. «Мені дуже пощастило з екіпажем. Вони давали поради, навчали. З багатьма я зараз підтримую гарні стосунки, зокрема з другим помічником капітана – румуном за національністю. На судні були створені всі умови для того, щоб розвиватися, вчитися, не хвилюватися і ставати професіоналом своєї справи».

 

 

Любарець Ігор, студент 4 курсу. «У час розвитку технологій на суднах дуже часто є по два-три GPS. Тож багато з тих, хто був у рейсах один раз, говорять, навіщо нам вчити астрономію, визначення сторін горизонту за зірками, якщо є GPS. Так само вважав і я, будучи на третьому курсі. І ось першим завданням, яке переді мною поставив капітан, коли я прийшов на капітанський місток, було визначитися за зірками. За ніч я вивчив лінії положення. Потім капітан мені сказав: «Розумієш тепер, навіщо я в тебе це запитав? Якби ти не відповів, ставлення до тебе було б зовсім іншим, ніж зараз». У підсумку я отримав promotion. Тож усі знання, які ви здобуваєте у навчальному закладі, будуть базою для просування вперед. Немає знань, які вам не стануть у нагоді».

             Ярослав Кадубовський, проходив практику у Columbia Shipmanagement, відпрацював два контракти матросом на танкерах по майже 150 тис. тонн дедвейта кожен, зараз здобуває ступінь магістра.
"Ходили ми по всьому світу: від Японії та Австралії до Північної та Південної Америки. Особливу увагу потрібно звертати на англійську мову. Всі знання, які ви отримуєте щодо навігації, астрономії, стійкості, керування судном, потрібно буде відтворювати англійською. Усі документи, книги, інструкції – англійською. Якщо хочете отримати promotion, потрібно виявляти ініціативу, приділяти належний час своїй освіті. Мені доводилося у вільний від роботи час приходити на капітанський місток і вчитися стояти вахту з третім помічником, старпомом, капітаном, за можливості. Не цурайтеся жодної роботи на судні ".

Матеріал підготувала
Світлана Горська